Добре дошли! Можете да влезете или да създадете нов профил
Кошницата е празна!

Летни диети за неотразимо тяло на плажа ... част 2

Летни диети за неотразимо тяло на плажа ... част 2

Във втора част на „Летни диети“ ви представяме две много интересни диети за финално отслабване преди летните почивни дни.

 

3. Диета бикини детокс

Режимът е за две седмици с ниско съдържание на мазнини. Освен отслабването, може да ви помогне да направите кожата си да изглежда по-здрава и стегната. Характеризира се с яденето на пресни храни, включително много плодове и зеленчуци, които ще пречистят вашия организъм. Можете да остслабнете до 7 килограма за две седмици.

Примерно хранене в един ден:

Закуска: Половин нарязано манго, гарнирано с 150 г нискомаслено кисело мляко

Обяд: Зелена салата с 1 супена лъжица препечени кедрови ядки и 1 супена лъжица настърган пармезан, една филия пълнозърнест хляб, един портокал

Вечеря: Риба на скара, поднесена с варени сладки картофи, броколи, парченца лимон. Свежа плодова салата

Между основните хранения: сурови ядки

 

4. Диета ГИ (Гликемичен индекс)

Това е съвсем нов режим, включващ диета с ниско съдържание на мазнини и план за упражнявания, предназначен да ви помогне да отслабнете и стегнете тялото си. При храненето се броят калории и се включват храни с нисък ГИ (гликемичен индекс) рейтинг. Тъй като тези храни се усвояват бавно от организма, те спомагат за стабилизиране на нивата на кръвната захар, както и да имате чувството за ситост по-дълго време.

За първите две седмици се следва бърза мазнинна атака, което включва ежедневно физическа дейност, което ви помага да се раздвижите и да изгорите допълнителни калории. Яде се на три основни хранения на ден - закуска, обяд и вечеря плюс две закуски: една по-късно сутринта и една следобед. Можете да си измислите менюто с оглед да отговарят на вашето ежедневие. За тези две седмици не се пие алкохол. Най-важното изискване е да се консумират до 1000 килокалории на ден.