Добре дошли! Можете да влезете или да създадете нов профил
Кошницата е празна!

Подмладяващите супер храни - част 3

Подмладяващите супер храни - част 3

В третата и последна част на „Подмладяващите супер храни“, ще разгледаме и останалите 6 вида. Дали ви се вярва или не, с тяхна помощ ще прочистите организма и тялото си и по този начин ще се почувствате по-млади и енергични.

 

Мляко: Млякото има специално място в нашето ежедневие. Основната му роля е да ни поддържа здрави и да ни лекува от различни заболявания. То е пълноценна храна, тъй като съдържа мазнини, белтъчини, въглехидрати, както и всички известни витамини, минерали и хранителни съставки, необходими за поддържането на дълголетен живот и добро здраве. Протеинът в млякото е на най-висок биологичен стандарт и притежава всички аминокиселини, необходими за изграждането на тялото и поправянето на увредените клетки. Млякото е много полезно при лечение на треска, проблеми с пикочните пътища, жълтеница, слаби зъби, очни заболявания. Според изследванията, то подпомага организмът ни да е по-силен и издръжлив, подобрява паметта, тонизира и подмладява.

 

Лук: Лукът е от семейството на чесънът и е най-мощната от всички естествени храни. От древни времена, хората са го използвали за лечение на заболявания като кашлица, простуда, бронхит, грип, туберкулоза, анемия, хемороиди, проблеми със зъбите и заболявания на ушите. Той стимулира кръвообращението на лигавицата и унищожава заболяванията в зародиш. Дъвчете една глава лук в продължение на пет минути, за да унищожите всички бактерии в лигавицата на устата. Лукът е терапевтично средство за лечение на високо кръвно налягане и проблеми с кръвоносната система. Варене или пържене на лука със зеленчуци ще намали възможността за инфаркти и ще предотврати вътрешните съсиреци. Той е един от най-важните афродизиаци, близки до чесънът, като повишава либидото и укрепва репродуктивните органи. Смачкайте и запържете най-горния слой на лука в чисто масло и така го приемайте редовно с една супена лъжица мед на гладно. Освен, че е отличен афродизиак, лукът има и тонизиращо действие като излъчва определен тип радиация наречена M-лъчи. Тя стимулира дейността на клетките и подмладява тялото и организма.

 

Стафиди: Стафидите или сушеното грозде имат висока хранителна стойност поради високото им съдържание на захар. Те съдържат осем пъти повече захар от гроздето и захарта е с превъзходно качество. Голяма част от тази захар се формира от глюкоза и плодова захар. Стафидите произвеждат мигновена топлина и енергия в тялото. Те са отлично лекарство срещу всички видове заболявания, водещи след себе си слабост и отпадналост. Помагат при ацидоза, запек, анемия, фебрилни случаи. Препоръчват се и за диабетици.  Можете да използвате черни стафиди за възстановяване на сексуалната мощ. Сварете ги с мляко, след това ги измиете обилно с хладка вода. Това ще ги накара да се подуят и ще ги подслади. Яжте тези стафиди, комбинирани с мляко. Започнете с 30 гр стафиди и 200 мл мляко, три пъти на ден. Увеличете количеството на стафидите постепенно до 50 грама всеки път.

 

Соя: Тази храна е с висока хранителна стойност. Тя е богат източник на протеини, витамини, минерали и други хранителни съставки. Протеинът в това бобово растение е богат, тъй като съдържа всички важни аминокиселини и е от голяма биологична стойност. Аминокиселината съществува в идеалната пропорция, която я прави най-разпространената и най-ценната за човешките нужди. Протеинът в соята е най-добрият от всички растителни протеини и се нарежда заедно с протеините в млякото, яйцата и месото. Но количеството на протеин в соята е много по-високо. Докато протеинът в животинските продукти оставя „киселина пепел“, соята има много соли и по този начин може да бъде включена в коригиращи диети. Соята под формата на мляко е много добра за хора в напреднала възраст. Тя отлично тонизира нервната система и е полезна при нервни разстройства като психична раздразнителност, нервно напрежение, безсъние, разсеяност и неврит. Наличието на висока концентрация на лецитин, витамин В1, фосфор и глутаминова киселина тонизира нервната система. Смесете чаша соево мляко с една чаена лъжичка мед всяка вечер.

 

Пшеница: Една от най-широко използваните зърнени култури за приготвяне на хляб е пшеницата. Тя е добър източник на енергия. Всяка част от зърното ни дава елементите, необходими на тялото ни. Нишестето и глутенът осигуряват топлината и енергията; вътрешните слоеве и триците ни дават фосфати и други минерални соли; грубият фураж идва от външната част; кълновете на пшеницата дават витамини B и E, както и протеин който изгражда и подхранва мускулната тъкан. Цялата пшеница, включително триците и пшеничения зародиш, осигуряват защита срещу заболявания като запек, исхемична болест на сърцето, дивертикулит на колона. Това е чудно растение, което е изключително богат източник на хлорофил, който може да бъде полезен при прочистването на вашето тяло, като неутрализира токсините. Много минерали също са налице. Сокът от пшеница дава на тялото ни жизненоважни хранителни вещества и допълнителна енергия. Консумацията на този сок редовно ще изхвърли токсините от тялото, като ще ви помогне да поддържате добро здраве и дълголетие. Сокът също така е ценен за профилактика и лечение на кожни заболявания, проблеми с храносмилателната система и заболявания на кръвообращението.

 

Слънчогледови семки: Слънчогледовите семена са най-познатите от всички годни за консумация семена. Семената са силно концентрирани в центъра на слънчогледа. Те са богати на протеини, фосфор и желязо и са много добър източник на витамините от В-комплекс. Те съдържат 50% мазнини и по този начин образуват силно питателна храна като така предотвратяват чувство на умора и отпадналост, чувства произлизащи от напредването на възрастта. Те съдържат голямо количество линолова киселина, която е от вида на мазнини, които намаляват холестеролните натрупвания в артериалните стени. Слънчогледовите семки защитават здравето на мозъка, нервите, кожата и храносмилателния тракт. Те са полезни при лечението на анемия и респираторни заболявания като бронхит, тонзилит, грип и кашлица. Можете да поръсите семената над зърнени храни, салати, кисело мляко и супи или салата от зеленчуци.

 

Ако ни харесвате и искате да четете всяка седмица интересни и нови статии, последвайте ни в социалните мрежи.

Нека Ви помогнем да поддържате форма с нас :)