Добре дошли! Можете да влезете или да създадете нов профил
Кошницата е празна!

7 лесни решения как да сме във форма през новата година.

7 лесни решения как да сме във форма през новата година.

 

Уморени ли сте от опитите да отслабнете на всяка цена всяка година? Може би е време да се отпуснете и да се съсредоточите върху вашето здраве през настоящата година, вместо върху килограмите. Най-доброто в това е, че когато най-накрая се съсредоточи върху вашия личен комфорт, загубата на тегло обикновено идва заедно и така подобрявате вашата увереност, концентрация, енергия и сте по-щастливи.

Предлагаме ви седем идеи как да подобрите начина си на живот, да обърнете повече внимание на себе си и да се чувствате по-щастливи:

 

1. Пийте повече вода.

Много от нас са дехидратирани и дори не го осъзнават. Без вода организмът ни не може да оцелее, но повечето от нас просто не обръщат внимание и сигурно вече проявяват признаци на дехидратация.

Случайно да сте постоянно уморени и да ви се яде сладко често? Смятате ли, че имате суха кожа, или урината ви е жълта? Ако да, има голям шанс тялото ви да е дехидратирано.

Когато са напълно хидратирани, телата ни елиминират отпадъците по-ефективно, което може да съживи нашата храносмилателна система и да омекоти нашата кожа, която е най-големият орган за елиминиране на токсините в организма.

За да изчислите колко вода трябва да пиете, разделете теглото си на  56 и пийте толкова литра вода на ден. Пийте повече, ако се потите много и консумират големи количества кофеин и захар.

 

2. Яжте повече зелени зеленчуци.

Повечето зеленчуци са заредени с фитонутриенти като лутеин, зеаксантин, и също са с високо съдържание на фолиева киселина. Повечето зелени листни зеленчуци са богати на хлорофил и магнезий, който при повечето диети липсва.

Добавете зеле, цвекло, спанак, синап и зелена салата към дневното си меню, за да помогне на храносмилателния ви тракт да се прочисти.

Не сте фен на задушените или сурови зеленчуци? Добавете ги към шейкове, омлети и супи. Няма да забележите, че са там, но тялото ви ще го направи!

 

3. Приемайте мултивитамини.

Приемането на мултивитамини с добро качество е чудесен начин да дадете на организма си всичко необходимо. Дори и тези от нас,  които спазват много здравословни режими, могат да бъдат лишени от ключови минерали, изгубили се при пренаторяване на почвата със соли или пестициди или при транспортиране на продукцията на дълги разстояния.

 

4. Дишайте дълбоко.

Сметки, деца, училище, работа, или просто тревоги за близки хора? Ние всички се сблъскваме с 

предизвикателствата на живота с които трябва да се справим. Дълбокото коремно дишане помага за намаляване на стреса и напрежението в тялото.

Ако на някой му звучи прекалено да практикува медитация, може просто буквално да си вземете въздух като се отдръпне в страни (да си вземете почивка) в средата на някоя стресова ситуация, като това ще помогне да си понижите кръвното налягане, и в следствие на това, ще си избистрите главата и ще започнете да мислите по-ясно и трезво. Поставете едната си ръка върху корема и бавно поемайте въздух докато той се изпълни и броите до четири, след това издишайте също бавно и бойте пак до четири. Повтаряйте, докато се почувствате по-добре.

 

5. Спете повече.

Безбройните часове във фитнеса не са много ползотворни без достатъчно сън. Хормонът на растежа се освобождава по време на дълбок сън и без него, мускулите няма да са в състояние да поправят увредените клетки и тъкани, което се случва по време на силови тренировки. Липсата на сън също е свързано с наддаване на тегло и ниска имунна функция.

Спането средно от седем до девет часа на ден се препоръчва, така че ако си лягаме по-рано през новата година, ще се разболяваме по-малко, ще трупаме повече мускулна маса и ще отслабваме здравословно.

 

6. Разхождайте се повече.

Ежедневието ни между коли, метро, автобуси и асансьори е толкова заседнало, че не осъзнаваме колко по-малко ходим от когато и да е било в историята на човечеството. Поради това, обиколката на талията ни расте и проблемите с болестите свързани с нашето тяло се увеличават.  С бързо ходене в продължение на тридесет минути на ден, може да изгорите 1400 калории повече на седмица (действителното количество зависи от вашето тегло, фитнес ниво и скорост). Една бърза разходка кара тялото ви да освобождава ендорфин, който ви кара да се чувствате по-добре.

 

7. Бъдете мили към себе си.

Забравете негативното говорещото гласче в главата, което се опитва да ви натяква, че се съмнява във вашите способности и не вярва, че ще влезнете във форма. Оценете вашето тяло подобаващо и се самоуважавайте.

Ако ни харесвате и искате да четете всяка седмица интересни и нови статии, последвайте ни в социалните мрежи.

Нека Ви помогнем да поддържате форма с нас :)